google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); There´s a red house over yonder – Uden Relevans

30. okt. 2005

There´s a red house over yonder

Det var så et Jimi Hendrix citat: Egentlig sjovt at denne halvt mexikanske halvt indianske venstrehåndsmand der aldrig lærte at holde ordentlig på en guitar kunne blive så berømt...Men hans berømmelse skyldte vel ogaå at han døde, ligesom Sid Vicious fra Sex Pistols. Jeg var igang med at købe en guldplade med ovenstående på Ebay, da jeg får en mail om at sælger har modtaget et bud udenom Ebay og derfor har stoppet auktionen...sheesh!!!

Grunden til overskriften var at jeg fik en enorm lyst til at høre Hendrix...sådan ligesom gravide får lyst til laksesandwich med remoulade kl 3 om natten, ( husker det fra min egen graviditet) eh... jeg mener...Nevermind På den lyse side kan jeg meddele at jeg nu har hvervet TO VVS-trolde men stadig er en elektriker short. I går brugte jeg 7.400 på granitfliser af mærket Black Galaxy og manden ville ikke lave en handel på tilhørende håndvask, "den koster hva den koster" hvis han nu bare havde slået 15% af så var den solgt, men nogle mennesker har bare ikke sans for købmandskab og nu må jeg på Google efter den :).

0 kommentarer:

Send en kommentar