google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Gratis overskud uddeles; venligst form en kø. – Uden Relevans

17. nov. 2005

Gratis overskud uddeles; venligst form en kø.

Jeg skal til runde to i samtalerne omkring mit drømmejob! Det er bare fantastisk! lige nu har jeg så meget overskud at jeg deler ud af det.
Fredag klokken NI. I krydser bare fingre at i ved det. Hædr og så skal jeg til mit eget firmas julefrokost om aftenen, det bliver sjov...

Klasselotteriet sendte mig en SMS om at jeg har vundet 1,050 kroner...jamen er det ikke bare supergeil?! I morgen bliver ren fedning (existerer det ord egentlig? well nu gør det). hvor jeg skal lave ingenting with a vengeance :-)-

Suzy Q, Kvakand, Sille, Kontrolfreak i liner bare op mens jeg øser af mit overskud :-).

Lørdag aften er der så dødsdruk det bliver nok meget sjov, der kommer jo et par af de blogs jeg læser og mon ikke der skulle være basis for sanseløs druk??? Jeg glæder mig tihvertifald.

2 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

Nåmen.. er der nogen der har ligget i kø udenfor Morfars igloo i nat?
For at napse lidt af det dér OVERSKUD!?

Hm.. jeg kunne godt tænke mig... ET BILLEDE postet når du har dullet dig ud til lørdag aften, og er klar til at gå. Så napper du lige et selvportræt og smider det på bloggen i en post.

Dagen efter når du vågner gør du det samme! På den måde får Suzy både før- og efter-dokumentation, og ud fra skadernes omfang så kan jeg SAGTENS forestille mig hvad der er foregået ind i mellem.

:D

Man tilbyder en lillefinger, og så ta'r de hele armen.

Suzy

Anonym sagde ...

Uhh Suzy, det minder mig om, at jeg skal ha fundet opladeren til mit kamera...for billeder skal der da til!!

Jeg glæder mig også...og lover tætte beskrivelser af Morfars færden.....

Og jeg har altså rigeligt med overskud selv - ellers tak!! Får jeg mere, bliver jeg trukket på stationen for indtagelse af ulovlige stoffer...

Send en kommentar