google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Et surt opstød – Uden Relevans

19. dec. 2005

Et surt opstød

Har netop modtaget email fra forundret Japaner.

"Why you send record back? you want it not? I read not received on package. Did postman not come on you?"

Lortepostdanmark har så ikke leveret pakken, men bare sendt den retur til Japan. Så nu skal jeg forklare min orblenne vænd at han skal sende den igen, og jeg må hoste op med en ny gang porto til ham ARRHHAHGHGHGHGGH"!!"!!!!

Nogen burde sende Dolph efter Postdanmark.

4 kommentarer:

Mie sagde ...

Morfar - jeg savner svar på "did postman not come on you?"....

:D

Anonym sagde ...

Heheheh...jeg er HELT med Mie her. Vi kræver en beretning!!! Og vi kan se hvis du lyver ;o)

Suzy Q sagde ...

Jeg er DK's største med-hader af postdanmark. Måske sku man oprette en lortepostdanmark.blogspot.com hvor ALLE kunne post om det lortefirma's fortrædeligheder.

Suzy

Uden Relevans sagde ...

Kanon ide, men den ville drukne i hits og smadre deres servere...

Send en kommentar