google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar redder kassedames dag – Uden Relevans

9. dec. 2005

Morfar redder kassedames dag

Jeg står i køen i Fakta, jeg har selvfølgelig glemt den der konkurrenceslip jeg tog i Fakta for at aflevere, den ligger hjemme på spisebordet og griner ad mig. Den hylde jeg skulle investere i, var selvfølgelig udsolgt!, men jeg står der i køen iført masser af stearinlys og en af mine mange fetischer vaniljekranse.
En sur mand råber "Kan i ikke åbne en kasse mere!" Kassemusen trykker et par gange på klokken og der dukker en kassemand mere op, imens har en gammel eller mere PC ældre dame investeret i et elektronisk "sænke slagskibe" og hun springer alle over ved at spørge kassemusen, hvilke batterier bruger den? Og hvorfor er de ikke med? Hun får sine batterier og det er nu en mands tur, han skal have øl og bixemad...jeg kan se på ham at han har lyst til at kommentere det faktum at Kassemusen, (som jeg skyder til at være en 18-19 år og fra Marokko) bærer slør, men han siger intet han skuler bare ondt til hende.

Da det bliver min tur betaler jeg for mine varer og kigger hende i øjnene og siger fra hjertet, "kan du have en rigtig god week-end" Og jeg bilder mig ind at jeg kunne se på hende at det var rart at nogen behandlede hende som et menneske og ikke bare som en dum kasseperker...

Men jeg er jo også naiv.

4 kommentarer:

Jegmig sagde ...

He he... Velkommen i de naives klub. :D

Uden Relevans sagde ...

Tak, jeg troede faktisk at jeg allerede var æresmedlem, hvem er det så jeg har betalt kontingent til så længe?? :-)

Jegmig sagde ...

Hmm... Æh... I hvert fald ikke mig. Shit, snydt igen. :o(

Anonyme Andersen sagde ...

Arh, du skal s'gu ha' et virtuelt knus, Morfar - godt gået ;-)

Send en kommentar