google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar rydder op – Uden Relevans

13. dec. 2005

Morfar rydder op

"En russer rydder op i New York" ja sådan var temaet idag, jeg stod op, fuld af energi, gåpåmod, aggression og gode intentioner.

Idag skulle der ryddes op! Efter en kort morgenmand ( som blev meget kort da der intet spiseligt er i huset) Skulle der ryddes op! Som en tornado, en arisk hvid hvirvelvind af effektivitet skulle jeg endevende alt og rydde op.

Foreløbigt har jeg så siddet og stenet foran computeren i to timer nu. Måske en anden gang?

4 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

TEEEEEN-HUT!!! MARCH!!! JÆT!-TOW, JÆT!-TOW, JÆT!-TOW!
Frem med den Ajax-spray! Rul de sorte plastic-sække ud! Høvl AL lortet ud - NUUUU.

*gnæk*

Min mand kalder mig "Yes MA'AM, General Ma'am"!! Han vil ikke sige hvorfor...

Anonym sagde ...

Jeg er på Suzy's hold. Sæt igang Bror-Morfar!! Du kan jo ikke hive en pige med hjem på fredag til sådan en byggeplads...og slet ikke hvis den er rodet også...
Bare lige et søsterligt råd ;o)

Uden Relevans sagde ...

Hehe Men nu er det jo lidt sent.. og mørkt.

Jeg fik faktisk ordnet soveværelset og det er vel også det vigtigste :D

Suzy Q sagde ...

Nå deeeeet var gooooodt :)

Send en kommentar