google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar tager loven i egen hånd – Uden Relevans

5. jan. 2006

Morfar tager loven i egen hånd



Min underbo meddeler mig idag per SMS, at han ALDRIG har givet TILLADELSE til at mine håndværkere kunne gå igang. Han har TILBUDT mig at de EVENTUELT kunne KIGGE på hans loft.

Alt dette fordi jeg ville være flink at fortælle ham at vi kommer i morgen...

Ak ja en del opringninger senere kan man så konstatere at han INGEN lovlig mulighed har for at hindre at vi går i gang.

Vil han spille "hardball" så har han valgt den forkerte modstander.

2 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

såDANNE, marjanne!! Og hvis der blir mere pis, så ringer du bare: så laver Suzy loven OM.
*grrr*

Uden Relevans sagde ...

Jeg kan slet ikke se hvordan en person skulle kunne stå i vejen for mit projekt.

Jeg har allieret mig med boligforeningens vicevært, som vil fortælle Underboen at han bare skal sørge for at der er adgang til lejligheden, hvis/når han gør knuder imorgen.

Send en kommentar