google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Oh Lord mit kongerige for et nyt hovede – Uden Relevans

1. jan. 2006

Oh Lord mit kongerige for et nyt hovede

Velkommen 2006

Jeg starter så året med at køre med verdens værste taxachauffør, jeg havde en oplevelse af Laquackkske dimensioner. Miraklet var jo at jeg fandt en taxa, det første manden siger til mig på ufattelig dårlig dansk er: "Du skal betale med kontanter". Nej siger jeg dankort, han insisterer og siger: "det bliver 100 kr." ehh?? vi har jo ikke rykket os en meter endnu. Under hele turen som varer 3 minutter, (han kørte 130 og han tog også lige et rødt lys undervejs)fortæller han mig at jeg skal betale med kontanter, da jeg så stikker ham mit dankort bliver han sur og stopper taxaen, jeg betaler mens han nærmest råber ad mig " Du skal give mig drikkepenge!"

NEJ det skal jeg ikke, det er noget jeg giver når jeg har modtaget en god service ikke når jeg bliver forulempet af en fartpsykopat der sætter mit live i fare.

Jeg husker spredte ting fra igår: Vi fik en supergod indisk ret lavet af Simon efter en opskrift hans søster Camilla (mm Camilla) havde fået i Indien. Stormbringer (nej det hedder han ikke, men det kalder vi ham) fortalte om programmeringssprog, Clausen gav en flaske Havanna Club. Simon åbnede en 15 år gammel whisky som jeg drak alt alt for meget af:
Aftenens motto var: "Så bunder vi de små sataner!" M&M sad og snavede allerede under maden, ret sindssygt at folk var så stive så tidligt egentlig.

I kollektivet fornærmede jeg åbenbart en dreadlocket tøs, da jeg sagde hun var god til at spille trommer, eh??? Jeg fik talt med et par tyskere fra Kreuzberg, hold kæft jeg savner Kreuzberg... Jeg fik snakket fodbold med en skotsk Rangers fan, der mente at Celtic og Roy Keane var "shite". øllene kostede 6 kr...ehm jeg drak al Camillas vodka, kransekagen var økologisk og hjemmelavet og temmelig dårlig, hvilket jeg fik fortalt en gut, der så var ham der havde lavet den DOH!

hædr jeg legede med en lille pige på 4 år, hendes storebror slog mig med en ballon og så tævede jeg ham altså med ballonen ikke mine barkede næver. På et tidspunkt sad der tre mennesker og spillede på jungletrommer og Simon gav den på klaveret. ( mental note husk at stjæle Simons Rickebacker guitar fra 65).

Klokken fire sagde Morfars krop stop, og jeg vaklede ud på gaden og ind i en fri taxa...med psykopatchauffør.

Et langt og kedeligt indlæg sorry, jeg kan slet ikke tænke idag. Godt jeg skal møde imorgen klokken 7 DOH!!!

1 kommentarer:

Stella Dallas sagde ...

SÅ fandt du en fest, du gamle - godt at høre, trods psykopatchauffør og det hele!

Send en kommentar