google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Næe nej søster Lagkage! mig tager du ikke røven på – Uden Relevans

15. feb. 2006

Næe nej søster Lagkage! mig tager du ikke røven på

Det skete i de dage i Februar engang, at Morfar begav sig ud i den store verden efter en ny mobil telefon. Vel ankommet i "Frssbærsender" som det jo hedder på nudansk, var der et par minutter til Merlin ( hvilket TÅBELIGT navn) åbnede, så jeg benyttede lejligheden til lige at kontrollere mine forlængst forældede Lottokuponer, ( lotto er jo bare en slags skjult statsstøtte for JEG vinder sgu aldrig noget). Og Lo and behold BINGO! SÅÅÅNJA!!! 36 kroner lige i foret. En kort indianersejrsdans senere og jeg er klar til at få udbetalt byttet, da en spilledjævel griber mig og jeg beslutter at indkøbe to nye 5-ugerskuponer for ligesom at prøve at vinde igen.

Den lille Thai bag disken ( og hvem har NOGENSINDE set en stor thai???) siger "træhundertfirogtres kronar" jeg betaler og tænker ikke over at kuponerne koster 150 kroner stykket og jeg rent faktiskt skulle have sluppet 264, før jeg er halvt ude af centeret igen. Så jeg trasker tilbage og bliver udrustet med 64 kroner, "så vi kvit" siger hun... jeg kigger på hende, lettere vantro over at man kan være så talblind når man er ansat i en butik, det tager mig TRE forsøg og en tilkaldelse af hendes chef før jeg får de sidste 36 kroner.

Sandelig siger jeg eder! folkeskolens standarder må sgu være faldet siden jeg gik der tilbage i 30erne.. :-)

9 kommentarer:

Ulla sagde ...

Hvad siger du, morfar? Må man ikke tage dig på røven?

Uden Relevans sagde ...

Du er altid velkommen.

Jegmig sagde ...

Neeeei Morfar for pokker da! Du har da ikke købt noget i Merlin...??? Er du ikke klar over at de er nogle klamphuggere derinde?

Uden Relevans sagde ...

Jo de er nogle bastards... desuden var den selvfølgelig udsolgt og jeg er stadig iført min gamle Crapmobil.

Flippa sagde ...

Arh, så er det derfor! Da jeg var i Thailand var samtlige gadesælgere udstyret med en lommeregner. Uden undtagelse.

Anonym sagde ...

Jeg har - jeg har!!! Altså set en stor Thai! Der arbejder en i en lousy thai fastfood geshcäft på et par gadehjørner fra mig! Det ser helt vildt forkert og sjovt ud!

Lommen sagde ...

Det er så rart, at hvis man nu sku' bli' FOR positiv og fjollet, kan man altid lige smutte forbi din blog. Så er jordforbindelsen pludselig sikret resten af dagen... ;-)

Jegmig sagde ...

Phew, der fik jeg sq lige sved på panden. Godt! Og hvis du nogensinde tænker på at bruge dine hårdt tjente penge i Merlin igen, så kommer jeg fandme til Valby og banker dig med en våd avis. ;o)

Uden Relevans sagde ...

uhh Ulla dog! Kan næsten slet ikke vente!

Lommen: Ehm tak for komplimenten?? hehe

Heidi: Der er vist også en kinøjser der hedder Yao Ming på 2.22 meter i USA han spiller basketball.

Send en kommentar