google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Bad to the bone – Uden Relevans

6. mar. 2006

Bad to the bone

Inden du nu går hen og tror at Morfar her er Mors lille dreng, at jeg er en af Guds bedste børn. Er der her 5 ting du ikke ville vide om Morfar

1. Det var tæt på at jeg ikke blev konfirmeret fordi jeg fortalte præsten at jeg ikke troede på Gud, og ikke kom til alle de gudstjenester man skulle.

2 Jeg er engang blevet smidt ud af en bar for at sætte ild til en M.........United spillertrøje der hang i loftet

3 Jeg blev smidt ud fra min efterskole fordi jeg nægtede at deltage i rengøring af skolens fællesareal, de fandt ud af at det ikke holdt og måtte tage mig ind igen.

4 Jeg fik stuearrest en uge for at medtage en hovedpude til fysiktimen og fordi jeg gjorde brug af den!

5 Jeg mødte engang op til første skoledag i 2.g i en tredages brændert

6. Sidste skoledag i Gymnasiet arrangerede jeg en noteafbrænding i gården og min klasselærer fortalte at han mente det var et mirakel at jeg holdt alle 3 år.

Hov det var da seks ting!

Og hvis jeg ser en eneste tøseblogger mere der piver over At Jake Bøsserøv Gyldenkål ikke vandt en Oscar så brækker jeg mig.

Til alle de personer der søger på Trine Dyrholms bryster, må jeg skuffe jer, prøv Google igen.

6 kommentarer:

Ulla sagde ...

Oooooh, you wild child, you!

Jegmig sagde ...

Jeg tilslutter mig 1, 5 og næsten 6... Men jeg er nu stadigvæk fars pige. ;o)

Anonym sagde ...

Argumenter for at Morfar er en pæn dreng:
1) Han var galant nok til at bære mine latinnoter hen til det i pkt. 6 omtalte bål.
2) Nu vi er ved det galante; Så var det ham der gik frysende hjem fra en koncert i Saga, hvor det var mig, der havde fået neglet min jakke (jeg var nemlig iført hans).
3) Skrev altid fine breve hjem fra sine (mere eller mindre ufrivillige) ophold på skumle steder.

og endelig:
4) Har altid opført sig umådeligt pænt, selv når han intet fik ud af alt dette galanteri (ak, perler for svin!)

Anonym sagde ...

PS: Har jeg lige mistet mine chancer for at få nallen i Eddie? I så fald tager jeg det i mig... Morfar er den ondeste bad-ass forstæderne har fostret!

Anonym sagde ...

PIV PIV PIV PIV PIV PIV. Skal jeg komme med en spand ?

Uden Relevans sagde ...

Q du har en hukommelse som en Elefant....

Jeg rykker lige for de der Eddie DVD+er

Send en kommentar