google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hvor er det for sindssygt – Uden Relevans

20. jul. 2006

Hvor er det for sindssygt

Dejligt når man kan hænge vasketøj op klokken 11 og så hente det ind igen kl 13 fuldkommen knastørt.

Mærkeligt når ens Aldi ekspedient (se skat ks). Render rundt i kitlen så nedringet at man kan se et godt stykke bar hud UNDER hendes hvide blonde-bh i udskæringen, hvis man kiggede, hvilket jeg jo naturligvis ALDRIG kunne drømme om.

Forståeligt når man taler med folk i telefonen og deres svar til nærmest alting er: ” Puha det kan jeg ikke tænke over nu, her er alt for varmt”.

Sørgeligt at jeg skal ud i min mors rækkehus for allersidste gang i dag.

Glædeligt at jeg skal ud i min mors rækkehus for allersidste gang i dag.

Vidunderligt at Superligaen er startet igen.

Spacy at jeg rent faktisk overvejer at sige mit job op.

1 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Jeg kikker overhovedet heller ikke når mine han-kolleger går rundt i shorts og stramme tshirts - især ikke på de sportstrænede af dem. Pyha, man bli'r da også helt TRÆT af ikke at kikke...

Og det med jobbet - GO FOR IT morfar!! De fortjener dig sq ikke.... ;o)

Send en kommentar