google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Kom nu Morfar tænk!!! – Uden Relevans

26. sep. 2006

Kom nu Morfar tænk!!!

Jeg har en lille sparegris hvori jeg opbevarer småpenge.

Sådan en lille cache af småmønt til når man lige skal i døgneren eller indsamlerchicksene fra diverse indsamlinger er lækre.

Idag skal jeg over til min gode ven Palle, planen er lagt vi skal have pizza fra den lokale pizzapusher, så jeg skal bruge en god stor halvtredser, lige en opgave for sparegrisen at levere de fornødne likvide midler.

Hvis bare jeg kunne finde nøglen!!!

Den er mere væk end Anders Primitiv Hulemand Fjogh Rasmussens regeringsgrundlag!

og så er man VIRKELIG væk!.

Kom nu Morfar hvor laggde du den...tænk!!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kunne høre i radioen i formiddags, at gardinstænger er et fremragende gemmested. Selvom den er fyldt med stinkende, rådnende rejer, kan man ikke finde ud af hvor lugten kommer fra, åbenbart, så når nu man ikke engang har lugten at gå efter, må det da være det mest geniale gemmested.

Så i gardinstangen er mit bud :o)

Uden Relevans sagde ...

Tak knægt :o)

Send en kommentar