google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); The best laid plans of mice and men – Uden Relevans

8. nov. 2006

The best laid plans of mice and men

Tyvstjålet fra Eddie Izzard vil jeg så bræge op om at mus ikke lægger planer så vidt jeg ved, og hvis de endelig gjorde er de åbenbart ikke så gode alligevel når deres bedste planer ryger i vasken.

Så hvis du får en plan af en mus skal den kun være god og ikke den bedste :).

Pointen! kom nu til pointen Morfar råber du mens du hiver i mit læderlapbeklædte fløjlsærme


Idag havde jeg lagt en så snedig plan at du kunne stikke en hale på den og kalde den en væsel (Blackadder).

Jeg ville afspadsere klokken 15 få vasket noget kluns og få aftalt det sidste med mureren, så alt var hunky dory, et smut forbi Frsbærsender for at indkøbe gave til Prinsessen skulle der også have været tid til.

Altsammen lige indtil en af mine millioner af chefer orienterede mig om at han havde indkaldt til et møde kl 15.30. Så alle mine smukke visioner og planer sank i grus.

15.30 oprandt og det var en anden chef der holdt mødet fordi den første chef var gået hjem med "Barn Syg".

Sheesh!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er BARE IKKE I ORDEN !!!

Anonym sagde ...

To navne, Pinky og Brain... så kom ikke her og påstå, at mus ikke lægger planer :o)

Uden Relevans sagde ...

Daniel...det beviser jo bare min pointe de BEDSTE planer går i vasken :o).

Anonym sagde ...

jeg tror faktisk at mus laver de bedste planer, der er jo ingen der har hørt om dem. ergo er de meget hemmelighedsfulde, måske har de allerede overtaget regeringen, ik?

Send en kommentar