google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Dead on Arrival – Uden Relevans

6. nov. 2006

Dead on Arrival

Jeg tror nok at jeg var årsag til forargelse her i søndags.

Lad mig forklare inden du hiver hampereb, tjære og fjer frem.

Jeg har jo erhvervet mig en Isnob af nyeste generation altså en af dem der kan vise film på displayet.

Aggressivt nedhentet et gratis program fra indernedded der hedder videora Ipod converter jeg har(ok shut up Yoda), der kan konvertere AVI og MPG filer til det format som en Isnob kan læse nemlig Mp4 .

Jeg havde så konverteret filmen D.O.A af Lech Kowalski
DOA
I den film er der en scene der viser hvordan folk går amok til musikken og der er blandt andet en rar dame der flår sin kjole i stykker og roder sig selv i skridtet, og det er jo NATURLIGVIS den scene der farer henover skærmen i det min sidedame med den hjemmestrikkede sweater og Information under armen smugkigger over for at se hvad jeg ser....

Aargg....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dead on Arriva
(formoder det var i bussen du forargede)

Uden Relevans sagde ...

Mjaeh det var så en Abildskou bus men sjovt nok der..der!

Send en kommentar