google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar beder om hjælp. – Uden Relevans

23. nov. 2006

Morfar beder om hjælp.


Kære Blogland

Som den trofaste internetwebloglæser ved har jeg en mindre affektion for popgruppen Sex Pistols.

Fornylig har rare mennesker/musikpirater valgt at udgive en LP i gennemsigtig vinyl med titlen ”Anarchy in Denmark” Til overflod har de valgt at vedlægge to postkort. LPén er optaget på Roskilde Festival i juni 96.

Dette oplag skulle være yderst begrænset måske 300 styks, jeg har prøvet en del af mine sædvanlige kilder, men det har hidtil været umuligt at opspore denne udgivelse, så nu spørger jeg jer.

Hvor kan jeg erhverve mig et eksemplar?

For at opsummere ved du hvor jeg kan købe LPén Anarchy in Denmark Katalog Nr It's Rotten IRR 02

Trackliste. Side One. Bodies / Lazy Sod
Side Two. New York / No Feelings / Did You No Wrong

Skulle du besidde relevant information eller ligger du inde med andet Sex Pistols du mener jeg bør eje så skriv straks til min elektronisk postadresse.

Vh Morfar

4 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

Hold op med at pive over dine plastic-plader, og gå ud og download noget fra iTunes *bitch slap* !

hehehe... Eller rend ned i Ungeren og spørg? Nok bedste bud :D

Uden Relevans sagde ...

Itunes? HVad er det??

Jeg tvivler på at de har styr på nogetsomhelst i Ungeren lige pt.

Ulla sagde ...

HA! Den koncert kan jeg huske. Jeg hørte den nede fra teltet, gad ikke se dem. Fuck, hvor var de sure over de mange flyvende flasker! Til grin, det er, hvad de var! Jeg grinede i hvert fald. HAHA!

Uden Relevans sagde ...

Lad os se om du griner når jeg kaster flasker efter dig i aften Ulla.

Send en kommentar