google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar filosoferer – Uden Relevans

28. nov. 2006

Morfar filosoferer

Der er rigtigt mange ting jeg burde gøre, ikke fede ting som at spise pandekager og se tegnefilm, men derimod røvssyge gudsjammerligt kedelige hverdagsting som at vaske op, hente vasketøj vaske mere vasketøj, lave mad købe ind og andre dagligdags ting.

I stedet finder jeg at jeg er fanget af min multimedie-PC fanget af Blogland fordi jeg ikke gad at glo igennem i går, og tiden flyver af sted, måske er det virkelig tid til at ansætte en ny stuepige?

Any takers???

4 kommentarer:

Dana Watsham sagde ...

Nix! Men jeg vil gerne høre hvon chilien blev!

Uden Relevans sagde ...

Den er stadig på tegnebrædtet, jeg fik en opskrift der var nemmere at gå til, men jeg har store planer om den næste gang jeg kommer til den del af fædrelæandet der er landfast med tyrkiet :o)

Anonym sagde ...

Følger der spa-tid med det der stuepigejob?

Uden Relevans sagde ...

Ja selvfølgelig Q!

Du kan også bare få betalingen i Spa :o)

Send en kommentar