google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar viser Brian hvor skabet skal stå – Uden Relevans

11. nov. 2006

Morfar viser Brian hvor skabet skal stå

Ja altså ikke vores retarderede kulturmedister, men en anden Brian.

I går var jeg ude at køre på Elvira min scooter, træt og udmattet efter en hård dag på kontoret som en del af sultens slavehær på fabrikken osv osv. På et tidspunkt skal jeg til venstre. I det her kryds er der to venstresvingsbaner og til højre for mig holder en grøn Mazda 323 der mere lyder som en indy-car end en grøn mazda 323.

Den stolte unge ejer af den grønne mazda gasser op vrooomm vroooom vroooomm! (far betaler nok benzinen). Der bliver grønt for os og jeg fyrer Elvira af for fuld skrue (ja jeg er også barnlig) og miraklet sker, jeg trækker fra den fine grønne mazda og når først over, så jeg slipper gassen da jeg jo nu kører 70-80 kmt (på de punkterede dæk der er fyldt op med punkteringsskum hvorpå det maks anbefales at man kører 50 kmt.)

Den grønne mazda kommer op på siden af mig overhaler mig indenom og klamper bremserne! Her ved jeg jo af erfaring at Elvira ikke magter det der bremseri på en femkrone (slidte bremser dårlige dæk) så jeg manøvrerer indenom fjolset i mazdaen og blæser op for gassen og farer over for taxagrønt på den pæne side af 85 mens han sidder i sin fine bil og er til grin.

Faktisk er jeg jo også til grin når jeg indlader mig på den slags, men sig det ikke til nogen.

0 kommentarer:

Send en kommentar