google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Befehl Führer wir folgen! – Uden Relevans

14. dec. 2006

Befehl Führer wir folgen!

På min famøse arbejdsplads er der en del uddannelse og gentræning i diverse ting og sager som jeg ikke vil afsløre da det kan kompromittere min status som anonym internetweblogger.

Efter at have deltaget i et sådant kursus en hel dag, spurgte jeg vores underviser om vi ikke skulle evaluere for nu at kunne tage de bedste ting frem fra undervisningen og debattere hvad der eventuelt kunne gøres bedre????

Han kigger på mig og siger så, ”Nej vi skal ikke evaluere, for vi er skideligeglade med hvad i synes om kursuset det bliver ikke ændret alligevel”.

Jawohl Mein Führer

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Evaluere, sikke noget procesorienteret pædagogpis, adlyd og hold kæft - har du ikke lært det endnu?

Uden Relevans sagde ...

Jo det er jo ikke min skyld at jeg gik på sådan et hippiegymnasium hvor vi evaluerede alt :o)

Anonym sagde ...

Med andre ord: My way or the highway!

Anonym sagde ...

Stjæl ikke pakken fra din tvilling på den anden side af Morfar. *fniiis...
Hilsen Mona-mona - som kludrede med kønsbestemmelsen - Deal?

Uden Relevans sagde ...

Deal!

Send en kommentar