google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Dine sko er saa smaa saa smaa som det dybe hav jeg sejler paa – Uden Relevans

24. jan. 2007

Dine sko er saa smaa saa smaa som det dybe hav jeg sejler paa

Sidste nyt fra firmaet:

Ja jeg burde vel egentlig ikke skrive det her, da det kan kompromittere min anonymitet, men jeg vover den lusefyldte skindpels alligevel.

Det sidste communique fra Førerbunkeren indeholdt en formanende advarsel om at flere ansatte var blevet set benytte frankeringsmaskinen til at påstemple porto på private breve.

"Hvis i så fald og såfremt at en ansat fremover bliver taget i af benytte frankeringsmaskinen uden at kunne forevise en fra bogholderiet udstedt kvittering på den agtede frankering vil vedkommende blive bortvist."

Ja man får jo helt lyst til at fremskråle Rocazino med tophittet "dine øjne er så blå" med en lidt ændret tekst.

Kom så allesammen!

Dine sko er saa smaa saa smaa som det dybe hav jeg sejler paa...

8 kommentarer:

Junior sagde ...

Altså du ved... 4 kroner mig her og 4 kroner mig der...

Det bliver jo nemt en 20-30 spir i kvartalet...

Så deeeeeet...

Uden Relevans sagde ...

Ja det er bar dæjli

Anonym sagde ...

Her skal ikke spøges!

Hvem husker ikke papirclips-svind-konkursbølgen i 50'erne.

For ikke at tale om lokumspapirskrakket i '76.

Andreas sagde ...

Havet er da ikke voldsomt småt? Er det?

Uden Relevans sagde ...

Milos: Ak ja min salige far blev taget med tre papirklips i lommen, så var det direkte på fattiggården med ham.

Andreas: STFU :o)

Anonym sagde ...

Mussolini ville være stolt. Ærgeligt at revselsretten overfor tyendet er blevet afskaffet.

Suzy-Hang-Around sagde ...

Det er gåtnok også en god sang, som jeg har genkøbt på iTunes for ganske nylig. Enhver lejlighed til at promovere den er en god lejlighed, så tak til din arbejdsplads.

Uden Relevans sagde ...

Mussolini var bare en simpel amatør i den her sammenligning :o)

Hehehe SHA:

Send en kommentar