google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Emma Gad opnår Terminal Velocity – Uden Relevans

10. jan. 2007

Emma Gad opnår Terminal Velocity

Fem ansøgninger sendt.

Fem gange ledsage-elektronisk brev med opfordring om at kvittere for modtagelsen af ansøgning.

Tre svar.

Et styk standard. "Tak for din ansøgning bla bla bla"

Et styk mindre standardiseret, men stadigvæk skåret over klassisk skabelon "tak for bla bla"

Et styk dybt useriøs "ih tusind tak alser og held og lykke"

To gange manglende svar

Emma Gad kom tilbage!!!

5 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

Prøv noget new-age: Nedskriv på papir: "JEG HAR ET FANTASTISK, VELLØNNET, SPÆNDENDE IT-JOB, DER MODSVARER MINE KVALIFIKATIONER, MED DEJLIGE KOLLEGER OG EN KOMPETENT CHEF".

Du skal mene det, læse det nogle gange, og SÅ - lægge sedlen i en skuffe. Og sende ansøgninger og vente.

Upside: Det er gratis. :D

Gittes mono- og dialoger sagde ...

Emma gad...arbejdsgivere gider ikke.

I tilslutning til susy q ville jeg fortsætte, at såfremt dem, der modtager dine ansøgninger, ikke kan levere mindst det samme som din aktuelle arbejdsgiver og evt. tilføje endnu mere, så har deres henvendelser absolut ingen interesse:-)

Herregud, de kan vel forstå en spøg,ikke?

Ellers passer mofar jo bare ikke ind der.;-)

Anonym sagde ...

"Kære [navn]

Tak for din mail d.d.
Jeg beklager at måtte meddele, at jeg ikke kan anerkende dit svar og forventer, at min nye plads i firmaet vil være klar senest mandag kl. 09.00, hvor jeg vil møde op som først planlagt. Ligeledes imødeser jeg en lønsamtale snarest muligt, da jeg foretrækker, at formalia er på plads ved jobstart.

I håbet om en hyggelig første arbejdsdag og et fremtidigt godt samarbejde.

Bedste hilsner
...

Ps: Er der evt. en medarbejderklub eller lignende, jeg kan tilslutte mig, så jeg hurtigt kan lære mine nye kollegaer at kende?"

----

Alle muligheder er endnu ikke afprøvet :)

-L

Uden Relevans sagde ...

Hehe Hvad skal med fjender med venner som jer? :o)

Suzy Q sagde ...

Ahhhhh!

LaQuack!

Send en kommentar