google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Målløs og dog – Uden Relevans

1. jan. 2007

Målløs og dog

Jeg fik en hemmelighed at vide i går en stor en og nu skal jeg så gå og tie stille til den oprindelige ejer af hemmeligheden beslutter sig for at udbasunere den og den ikke er en hemmelighed mere...

Allerede nu er den jo ikke så hemmelig som dem var dengang der kun var to der havde den, men den er alligevel hemmelig nok til at jeg føler mig stolt og glad over at få den fortalt.

Jeg er god til at holde på hemmeligheder, faktisk har jeg stadig hemmeligheder som ingen ved noget om andre end den person jeg deler dem med.

Måske en dag kan jeg ikke holde på flere hemmeligheder og så vil de fare ud til alle sider ligesom når man lukker luften ud af en ballon???

Hemmelighedsfulde Morfar

4 kommentarer:

Regitze sagde ...

øjs, Morfar. hvem skal have en lille?
(denne kommentar må gerne slettes, hvis den lugter lidt for meget af ballonluft).

Benny sagde ...

Nu har du altså selv fyldt balonnen;SIG DET SÅ!
<:o)

Uden Relevans sagde ...

Hehe ok ok ok ..


Vandrer uden Klokke skal giftes!!!

Benny sagde ...

Hold da helt op manner!
;o)

Send en kommentar