google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar får en genial ide – Uden Relevans

17. jan. 2007

Morfar får en genial ide

Som den trofaste læser, ja eller dem der tilfældigvis klikkede sig ind, husker så havde jeg problemer med at finde nøglen til min sparegris,ok gris og gris, det er sådan en plasticdims fra Handelsbanken med billeder af legetøj udenpå som jeg fik tilbage i 70erne.

Men nu er det sket igen!

Jeg har noget (måske) som jeg ikke kan finde.

Et gavekort på 500 kr. til storcentret på Amager i form af et kreditkort, jeg har simpelthen været hele bulen igennem og det er bare væk!

Så fremover vil jeg have et sted hvor jeg kan lægge alle de ting der senere bliver væk! På den måde ved jeg altid hvor noget er når det er væk.

Smart ikk?

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu kan jeg bedre forstå hvorfor dit navn er morfar.
Men synes det er lidt tidligt, at du er ved at blive dement.
Jeg mener så fremskreden er din alder ikke.
;-)

Uden Relevans sagde ...

Har du ikke set min "Blogger profil"???

Der står alderen :o)

Anonym sagde ...

Er det måske løbet bort af skræk for din velour?!? Hvis jeg var dig ville jeg holde godt fast på min isnob!

Uden Relevans sagde ...

I hate you guys :o)

Benny sagde ...

Den kender jeg. Nu lægger jeg lige nøglen (eller...) der, så ved jeg hvor den er.
Så går der nogen tid...og hvor fanden var det så lige det der smarte sted var?
:o(

Maria sagde ...

Mangler faktisk også selv sådan et sted...men har li'som ikke plads til ét sted, hvor alle de ting, der konstant er væk, kan være...

Det er sgu et problem...

Uden Relevans sagde ...

Plante din køter! du kan godt aflevere :o)

Send en kommentar