google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Tak er (igen) kun et fattigt ord – Uden Relevans

21. jan. 2007

Tak er (igen) kun et fattigt ord

Hvor er det dog rart at have nogle aktive naboer.

Som nu foreksempel min overbo, der jo friskt og frejdigt gik igang med at rive en væg ned her klokken seks i morges.

Jeg nåede hele fire timers søvn inden psykopaten gik igang.

Til en forandring så til lidt brok.

Boligselskabet har besluttet at renovere bagrtrappen. De mener åbenbart ikke at den er så vigtig for os der bor her så den vil være spærret af de næste fire uger.

FIRE UGER! Det er en 12-del år ffs!

Til overflod fik jeg røv i Monopoly (den nye med kreditkortet) TO gange af en pige!!!

Når jeg bliver verdenshersker så skal i bare se skal i!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey med alt det "uheld" du har haft i denne weekend, må der da være noget held i kærlighed i vente?!

Anonym sagde ...

Uheld i spil, altså...

Uden Relevans sagde ...

Dont mention the war...

Det var HELT klart feje hold, med tre universitetsuddannede Cand. Alt. Muligt. mod Hr Stol og jeg!

Anonym sagde ...

Hey! Pigerne mod drengene er en urgammel tradition!

Uden Relevans sagde ...

Yeah well jeg er imod den slags kønsfascisticering.

Send en kommentar