google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Valentinsdag stoet din lokale blomsterpusher. – Uden Relevans

14. feb. 2007

Valentinsdag stoet din lokale blomsterpusher.

Det ville jo i virkeligheden være alt for nemt at skrive et bitchende (godt dansk ord) indlæg om at Valentins dag er noget kommercielt pis. Ja eller det havde jeg jo faktisk gjort og jeg har så slettet det igen, fordi det ikke var ret godt. Se selv jeg har mine standarder.

Som Tyrekage skriver/skrev i sin internetweblog, må det være de andre 364 dage der er ligeså vigtige. Hver dag skal være en speciel dag. Men desværre bliver vi alt for ofte fanget af den samme trummerum og vi glemmer at være noget specielt, ja bare at være der for den partner vi har udvalgt os.

Jeg har aldrig gået op i det, jeg er blevet beskyldt for at være nærig omkring det, men nej Valentins dag siger mig bare ikke noget. Det er ligesom i The Simpsons, hvor storcentrets ejere diskuterer hvad de nu skal finde på, og en af dem indskyder.: ”Christmas II went really well last year” .

Lad os nu se det i øjnene den ene dag gør ingen forskel.

0 kommentarer:

Send en kommentar