google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar definerer det ultimative svin – Uden Relevans

20. mar. 2007

Morfar definerer det ultimative svin

I dag da jeg træt og udmattet slæber mig hjem fra endnu en dag på den anstalt for mentalt retarderede jeg har den tvivlsomme fornøjelse at kalde min arbejdsplads får jeg øje på to parkeringsvagter der fejt og uretfærdigt er ifærd med at udstede en parkeringsafgift til en invalidebil der holdt parkeret på en med skilt markeret invalideparkeringsbås.

Jeg mærker en retfærdig harme trænge sig på selv om det ikke er mit fartøj der er ifærd med at blive pålagt parkeringsafgift, så jeg spørger. "Eh undskyld hvordan kan det være at i skriver den bil der? Den har jo invalideskilt på!".

Parkeringsvagten replicerer med et venligt smil, "Det er fordi skiltet er falskt min ven".

Det må da være definitionen på det ultimative svin! En person der forfalsker et invalideskilt for at kunne parkere på handikappladser!!!.

Helt ærligt hvor er folks moral?

0 kommentarer:

Send en kommentar