google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Tonstunge tissebleer – Uden Relevans

28. mar. 2007

Tonstunge tissebleer

Det er vel igen tid for en forudsigelse af aftenens kamp.

Vesttyskland Danmark 0-2

Målene scoret i anden halvleg begge to.

Milos V. Jeg sender dig et girokort denne gang ^^.

*disclaimer* Som sædvanlig frasiger jeg mig enhver form for ansvar for eventuelle økonomiske tab som følge af mine profetiske råd. Det er svært at spå specielt om fremtiden!.

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lyder som et realistisk resultat. Tyskerne stiller jo ikke med et specielt strækt hold,så har de selvfølgelig det som undskyldning hvis det skulle gå helt galt....typisk.

Uden Relevans sagde ...

Ja det er altid rart at have en undskyldning med.

Alle der møder op får en billet til næste EM-kval kamp med Tyskland og en gratis hat, så ringe er interessen :o).

Anonym sagde ...

Ahem, der ville være flere penge i det, hvis du også kunne fortælle hvem der bliver første målscorer :o)

Blomkvist sagde ...

Hmm sætter nu mine penge på tyskerne... :-/

Anonym sagde ...

>0 *gaAAB*

Anonym sagde ...

Åh, undskyld ;D

Nina sagde ...

I second that Stine!

Anonym sagde ...

Tak morfar - Nu behøvs' jeg ikke holde øje. :)

Årets Brandert sagde ...

Nej Tysken stiller hverken i et særligt strækt hold eller et stærkt ditto..
;-)

Men du kunne nu snildt ha' ret igen.

Det er da også bare hamrende uinteressant. Med mindre vi vinder 5-0 efter en omgang champagnebold der kan give selv den mest ædruelige seer lidt tømmermænd, så gider jeg ikke..

Og let's face it, det er jo Danmark vi taler om.

Suzy Q sagde ...

moffling.. dine dage som Clairvoyant er talte.. :D

Anonym sagde ...

Ja, så er formuen væk. Jeg satte hele bunken på Gerd Müller som første målscorer. Du lyver, morfar!

Uden Relevans sagde ...

Altså dommeren overså jo et klokkeklart straffe til Danmark, som min helligånd selv ville have dømt.

ÅB de spillede da ok.

SuzY: Der var straffe!

Milos: Gerd Muller spiler sgu da ikke for Danmark din knold, personligt havde jeg sat pensionsopsparingen på Rob Reesenbrinjck i Hollands kamp.

:o)

Send en kommentar