google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Jesus LEVER! Hmm er det saa slut med paaskeferie? – Uden Relevans

7. apr. 2007

Jesus LEVER! Hmm er det saa slut med paaskeferie?

Ak ja en ældgammel joke til at lægge ud med.

Takket være Jesus og hans "nu-er-jeg-død-nu-lever-jeg-finte" har butikkerne jo haft lukket i hele to dage, da jeg var nede i den lokale fødevarepusher idag et kvarter i lukketid, så det ud som om der var udbrudt krig i butikken, Der var nærmest INTET brød tilbage, selv knækbrød og kryddere var de ved at gå renon i, diverse varer lå strøet ud over hele butikken tankeløst efterladt af folk der ikke lige gad at gå tilbage til det oprindelige findested med de varer de nu ikke længere ønskede at fouragere.

Hvor svært er det lige???

Nu til noget helt andet. Liverpool har i dag på trods af en knusende overlegen udebanesejr på 2-1 ikke længere chance for at vinde det engelske mesterskab i fodbold, helvede og patter!

Husk at du stadig kan nå at tilmelde dig den store naturoprydningsdag.

Hav en dejlig påske ^^

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

ja der hamstres i stor stil! Jeg var i to kiosker, før jeg fandt min påskebryg. Hårdt sgu.

Uden Relevans sagde ...

åh jeg før tømmermænd bare ved tanken om påskebryg

Blomkvist sagde ...

I må bo afsindigt langt ude på landet ;-) For her har adskellige butikker haft åbent ... både torsdag og fredag... Men det er selvfølgelig også i hovedlandet

Send en kommentar