google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar spiser hos Nikolaj Kirk – Uden Relevans

3. apr. 2007

Morfar spiser hos Nikolaj Kirk

Nu har jeg jo tidligere svinet den gode herr Kirk til for hans mangel på tøjsmag i mit indlæg, Danmarks bedst klædte mand. Den del om Herr Kirk følger.

"Danmarks værst klædte mand. Nikolaj Kirk. Ok hvad sker der for den mand? En ting er at man som kok er træt af stereotypen ”kokke er skaldede”, men behøver man gå i den anden grøft med det der ”rasta-bong-dreadlocks-hår”? Det tager AL opmærxomheden når Hr. Kirk er på skærmen, han kunne være iført en lyserød balkjole a la Askepot uden at man ville se det fordi man er så travlt optaget med hvorfor manden har en ananas af hår oven på sit hoved, når man så endelig får flyttet fokus fra garnnøglet opdager man at Nikolaj Kirk i virkeligheden er en ung kaptajn Haddock."

I aften er det så tid til at møde manden, da jeg skal spise hos ham, eller hos og hos, han skal lave maden, der er nemlig folkekøkken på Rådhuspladsen og den gode Herr Kirk står for madlavningen.

Bagefter er der koncerter med blandt andet President Fetch, Magtens Korridorer, Gorilla Angreb, Nanna og mange flere.

Altsammen takket være Fru Evensen og Faderhuset.

Så om en halv times tid når jeg står på Rådhuspladsen og spiser den gode mad, vil jeg sende en kærlig tanke til Ruth E.

Ps undskyld Nikkelaj ^^

0 kommentarer:

Send en kommentar