google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Din dansk den være majed god – Uden Relevans

29. maj 2007

Din dansk den være majed god

Jeg har skrevet en del ansøgninger og fået et par sjove svar tilbage, jeg har fået breve hvor jeg har været flad af grin på grund af sproget.

Men netop nu har jeg gang i en af de mere sjovere brancher

Ufatteligt at mellemledere i IT-branchen ikke kan finde ud af at det hedder vokse og ikke vækste, at de forbedrer vort sprog med nye dejlige ord som "uforglemsom" :o).

Lad os håbe at jeg kan få deres firma til at vækste, det bliver en uforglemsom samtale idag.

Ellers er det jo bare tilbage på marmeladefabrikken :o)

4 kommentarer:

Maria sagde ...

Pøj pøj med samtalen - du kan da ikke sige noget forkert, altså...med deres sprogblomster ! :-D

Blomkvist sagde ...

Håber, at det gik godt :-)

Anonym sagde ...

Indrømmet det er meget morsomt, MEN det er sgu lidt latterligt, at man pukler med ansøgninger for at få et fejlspækket svar tilbage.

Uden Relevans sagde ...

Den danske språv være majed svær

det er samfundets skyld :o)

Send en kommentar