google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Feltmarskal Overspringshandling overtager Morfar – Uden Relevans

3. maj 2007

Feltmarskal Overspringshandling overtager Morfar

I går præsterede jeg det umulige:

(tilbageholdte åndedrag og små gisp).

Jeg var i IKEA uden at købe andet end det jeg kom for at købe!!!!!! vi tager den lige igen

Jeg var i IKEA uden at købe andet end det jeg kom for at købe!!!!!! Jeg købte en billig Billy reol (åh hvilket ordspil), som nu står i en flad kasse og ligner alt andet end en reol.

Mit gamle bogskab der jo indeholder for mange mange tusinde kroner coffee table books (store dyre specialfagviden bøger man har for at vise dem frem men ikke læser i) som jeg gennem tiderne har læst og placeret i bogskabet.

Resultatet heraf er at mit dyre dyre bogskab er ved at bukke sammen på midten pga vægten af alle disse tunge bøger, derfor indkøbet af den nye mere stabile reol.

Jeg gik friskt og frejdigt igang med at rydde bogskabet så jeg kan forberede mig til at samle reolen sammen med en til formålet draftet mere eller mindre frivillig veninde.

Jeg kom så til mine "MAD-tegneserier" og NU er der dømt overspringshandling så det basker, og det måtte jeg jo lige blogge om så det er jo et overspring på et overspring.

Kan i slå den?

0 kommentarer:

Send en kommentar