google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); No prayer for the dying – Uden Relevans

1. aug. 2007

No prayer for the dying

Har jeg nogensinde sagt at jeg HADER hospitaler? Altså hader hader?

"JA Morfar, dengang din mor døde!" Ak ja skal vi ikke bare sige at aldrig nogensinde bliver min kop pis med hospitaler?

Jeg fik besøgt Chris, og de kære læger ved ikke hvad hun fejler, så de beholder hende lige et par dage til, til gengæld har hun fået prøvet alle MR-scannere, CT, skannere og jeg-skal-gi-dig apparater de kan proppe hende i.

Stakkels Chris, tænk hun havde faktisk så meget slik at hun spurgte om jeg ville have noget med, og jeg følte mig lidt åndssvag men bogen faldt i god jord.

Jeg håber at hun snart bliver rask....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Med det overskud hun har til dine kække kommentarer, så er hun snart topfrisk igen.. God bedring til hende..!

Regitze sagde ...

jeg sender også mine gode bedringer. og må jeg lige komplimentere dig, morfar. når man ligger der på hospitalet, er det eneste, der duer, bøger og eau de cologne.

Send en kommentar