google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Jamen du er jo single!!! – Uden Relevans

1. sep. 2007

Jamen du er jo single!!!

Jeg sidder på min nye arbejdsplads, og småstener alt imens rummet genlyder af småpludren og snurrende multimediecomputere, pludselig flænges den relative stilhed af den kendte tidligere gummistøvlefabrikant-nu-crappy-mobiltelefonkonstruktørs verdensberømte "BLING BLING, BLING BLING"-lyd der kendetegner at en af os har venner eller bekendte eller er ofre for mobilspam.

En vibreren i min lyserøde gabadinebuks afslører at det var min mobile telefon der udbasunerede lyden.

En tekstbesked fra en bekendts kone: "Hej Morfar vi skal have ribbensteg med nye kartofler og brun sovs i aften, vil du spise med?". Jeg overvejer et splitsekund og husker så at jeg skal have ryddet et af mine kamre på residensen da håndværkere skal til for at isolere rummet.
Jeg svarer at jeg desværre ikke har tid. Hvorefter svaret kommer prompte.

"Jamen! du er jo single!!!" og ja det er jeg, det er altså ikke ensbetydende med at jeg sulter ihjel jo! Det er ikke ensbetydende med at jeg vil slippe alt jeg har i hænderne for at opnå et enkelt gratis aftensmåltid!...

Sheesh

11 kommentarer:

Unknown sagde ...

jojoo vidste du ikke det? Single - ergo intet liv... Jæsjæs ;D

Uden Relevans sagde ...

Hvad siger Professor Nemlig til det???? Han må jo vide det. :o)

Suzy Q sagde ...

come ohhrrn: du ville jo gerne

Uden Relevans sagde ...

Suzy: Bleh...

Anonym sagde ...

Det var derfor jeg bare tog en tilfældig til kæreste.Jeg var træt af folk`s medlidenheds invitationer.

"Kommer du forbi iaften? Nannas single-venninde kommer også "....
....creepy

Anonym sagde ...

Og det er altid singlerne der skal passes ind, ikke dem i forhold.. Jeg har hørt denne udtalelse om spekulatiner ang. invitationer til en fest.. "Men hun er jo den eneste single, óm det så er bedre at hun og jeg bare tager en hyggeaften en anden gang alene..?" (ment a la, de andre er jo i par, kan hun holde hovedet alene og kan hun klare en hel aften uden en mand til at holde hendes selvværd oppe.. kæft, de skulle lige vide, sku´ de, nikkedukkerne!

Uden Relevans sagde ...

Patton: hehehe

Syl: Det er jo åbenbart en sygdom på linje med AIDS og Ebola...

Anonym sagde ...

Garbadinebuks?!

Anonym sagde ...

Ja, men hvor der lader til at være en del forskning i at finde en kur mod AIDS og Ebola, så lader det til, at man uden kamp giver op overfor de single-forbandede.. det kunne jo smitte, noget værre skidt..

Uden Relevans sagde ...

Lupo: Det var en vittighed, jeg aner ikke engang hvad en gabadinebuks er...

Syl: Vi er for evigt dømt....

Anonym sagde ...

Det var min kommentar også :)
At jeg reagerede på buksetypen og ikke på farven ;)

Send en kommentar