google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Imorgen stemmer Morfar på SF – Uden Relevans

12. nov. 2007

Imorgen stemmer Morfar på SF

Okay? siger du småhæst og fumler lidt med din cigarillos, imens du spekulerer på om portvinen er iltet nok.

Yep! Det må være vejen frem faktisk har jeg tænkt mig at stemme personligt på hende her.



"Eh Hvorfor Morfar? er hun specielt klog? Er hun specielt dygtigt?" Mjaeh lidt klog og dygtig er hun ihvertfald og vi trænger til noget ungt blod i tinget.

Jeg fandt faktisk ud af at jeg skulle stemme SF ved at tage den der test hos et større dansk dagblad, i mange år har jeg stemt anderledes dog stadig det mest ekstreme højreparti jeg har stemt på er Socialdemokratiet.

"Nøh mand det er bare fordi hun ser skide godt ud Morfar! vi HAR luret dig!" pruster du anklagende imens din Abtimizer vrider dine mavemuskler halvt itu. Mjaeh måske! hvem vil du helst glo på ? Tove Færge Fergo eller Marie Fugl her??

Så Marie du får min stemme i morgen og skal vi så få væltet ham den krigsliderlige løgner af en statsmedister?

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sese. der fik du lige nogle point for sund fornuft. Jeg stemte i fredags - og når aldrig længere end til bogstavet F...

Anonym sagde ...

Godt!

Benny sagde ...

Du er ude på noget du er...!

Anonym sagde ...

Initiating forgiveness......
forgive.plm............FOUND
understanding.gif......FOUND
Combining...............DONE
Forgivning Moffe......FAILED
Retrying.....1
Retrying.....2
......................FAILED
Command failed. Could not forgive Moffe. There might be a problem with the system file votingSF.sys
Try renaming the file.

;)

Anonym sagde ...

Hørt Morfar ... lad os vælte ham!!

Anonym sagde ...

Hun ser faktisk godt ud.

Anonym sagde ...

Min stemme røg samme vej... lad os håbe meningsmålingerne er galt på den, og Fogh er vippet af taburetten, når stemmerne er talt op.

Anonym sagde ...

Hep! Det gør vi da, ikke?

Uden Relevans sagde ...

Jeg har været nede og fryse røven af og fik stemt på Marie :o)

og Ja hun er ikke værst.

Årets Brandert sagde ...

Ja hun er satme en snack. Men det er Ida Auken altså også. Min kammerat stemte på hende med begrundelsen: Hun er en 'foxy lady'. Hvilket jeg kun kunne istemme, omend stemmen faldt på vor allesammens Helle.

Uden Relevans sagde ...

Du er en sucker for de modne damer ÅB.

Anonym sagde ...

SF SKUFFER. I stedet for, at afsløre ulovligheder udnævner de en formand med navnet Villy Søvndal for Gøgereden Danmark og udnytter krænkelserne til selvpromovering på bekostning af uskyldige menneskers liv.

Politikerne skulle skamme sig ad helvede til. De er rådne i hovedet allesammen.

Anonym sagde ...

I wish not acquiesce in on it. I assume nice post. Especially the title attracted me to be familiar with the sound story.

Anonym sagde ...

Good post and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.

Send en kommentar