google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); This could be anywhere – Uden Relevans

20. jan. 2008

This could be anywhere

Som den opmærksomme læser, eller nu ved jeg jo at begge mine læsere var på druk igår, så de er nok ikke så opmærksomme alligevel, anyhow som den nu mindre opmærksomme snart mere opmærxomme læser realiserer er det jo titlen på en sang med Dead Kennedys, (et poporkester fra Californien).
Det er samtidig også et udtryk for den stemning der var i selskabet igår da vi kun sad en lille udvalgt skare tilbage et sted i København.
Den stemning der var, kunne have været overalt på planeten nærmest. Vi var alle i godt humør og rørende enige om en masse ting, og jeg tror ikke kun at det var alkoholens skyld.
En slags bånd blev knyttet, gaver udvekslet (eller der var ikke så megen udveksling TAK IGEN!) og alle gik hver til sit velvidende at vi mennesker ikke er så forskellige, om vi så kommer fra det midterste Jylland, det sorte Amager eller hvor vi kommer fra.
Tak for en dejlig stund rødder!

14 kommentarer:

Zette sagde ...

Selv tak. Lyder som jeg skulle have holdt tilbage med øllet og holdt ud til senere. Måske går det bedre for mig næste gang?

Uden Relevans sagde ...

Man ved aldrig :o)

Madame sagde ...

Det var nemlig så hyggeligt!

Sifka sagde ...

Selv tak, Morfar, fedt at møde dig:)

Dana Watsham sagde ...

Tak for i går - det var godt at få sat ansigt og stemme på ordene.

Suzy Q sagde ...

tak fordi du overtog stafetten, moffe :o) men ærgerligt at vi to ikke fik noget tid sammen.

Marianne sagde ...

Det var da hyggeligt! Tak for sidst og turen sikkert hjem :-)

Steen AA sagde ...

Hmpf, det lyder da vist som om, man gik glip af noget dér.

Anonym sagde ...

Det var en fornøjelse at møde dig morfar. Og nu har jeg været herinde på din blog to gange siden lørdag.
Jow jow...

Uden Relevans sagde ...

vanendannende ikk T?

Anonym sagde ...

Jeg er bange for at få et alvorligt misbrug....

Unknown sagde ...

jeg syns det så smukt Moffe, at du kan hygge med alle rødderne! er du en af tøzerne nu? .. Muhahaha

Anonym sagde ...

Hmprff, jeg bliver kun inviteret når du skal male eller score huh??

Uden Relevans sagde ...

yeah en af tøserne.

Læs om mit nye kartoffelstrik på mandag!

Q: Face it tjaeh lad os håbe du er bedre til at male end til at være wingman...

Send en kommentar