google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Det gælder om at smede imens liget er varmt – Uden Relevans

23. jun. 2008

Det gælder om at smede imens liget er varmt



Den afdøde hashryger og sangerinde Natasja udgiver et nyt album til efteråret, sjovt nok lige op til julesalget, det er de samme sange som på "I Danmark er jeg født", dog med engelske tekster rettet imod det internationale marked.

Hendes kære veninde fra No Name Requested-tiden (I ved den der kvindelige rapduo der fik 40.000 kroner i kunststøtte til et album, penge de kom til at hashryge op istedet) Karen Mukupa er ifærd med at skrive en bog om biluheldet hvor Natasja døde.

Jeg har opsnappet et eksklusivt uddrag fra bogen; "Altså vi havde røget en del fede ikk? Så skulle vi ned efter mere jointpapir ikk mand? Så væltede bilen og der døde nogen ikk? Total nedtursfed der!".

Jeg glæder mig allerede til at læse bogen der skulle være klar til julesalget.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan forstå du er kommet over din "Livsglad, fuld af overskud og nærmest lykkelig"-krise?

Uden Relevans sagde ...

Slet ikke jeg påpeger bare verdens uretfærdigheder :o)

Jeg smiler stadig.

Anonym sagde ...

Her er så lidt udfordring til det gode humør =)

Hører egentlig til på en anden blog, men der skal man, levere fingeraftryk og alt muligt, for at få lov at ytre sig.

Uden Relevans sagde ...

Woohoo! Lortepostdanmark dør!

Anonym sagde ...

Ja, et hashvrag. Sådan vil vi altid huske hende.

Uden Relevans sagde ...

Vi skal sørge for at almuen får et indblik i at det var en stor del af hendes liv, så man ikke gør hende til en slags helgen.

TSJ sagde ...

Yap yap yap... Hashvrag... tsk..

Maria sagde ...

I love her !

Tjulahopsasa

Send en kommentar