google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Spændt op til lir... endnu en forvirret interrnetweblogpost – Uden Relevans

15. aug. 2008

Spændt op til lir... endnu en forvirret interrnetweblogpost

Efter en fornøjelig tur i Parken i går awtes, hvor FCK igen igen igen vandt uden at imponere, er humøret højt her til morgen, og ja der står morgen, når man er feriebarn som jeg, så er det morgen til man spiser frokost.

Idag skal jeg en tur til Provinsen for at se på kirker og museer sammen med min højkulturelle veninde, egentlig sjovt jeg ser hende altid kun i forbindelse med diverse teater eller museumsture rundt omkring.

Jeg havde faktisk forventet en ordentlig sviner på grund af det fine soldaterfoto med Hulemanden, den er dog udeblevet oh well.

Igår blev jeg fotograferet af en af de dersens amatørfotografer, man altid har i sin omgangskreds og jeg må sige at jeg ligesom ham der George Clooney bare bliver smukkere med alderen, når jeg når de tres år om et par uger eller 40 vil jeg slet ikke kunne gå i fred på gaden.

Jeg føler lidt en uro i kroppen som om jeg har lyst til at drikke mig i hegnet eller som om jeg mangler noget, der er noget uforløst i min tilværelse... gad vide hvad det mon er???

Nu vil jeg drage ned imod Genforeningspladsen for at fange en bus ud i den danske kul-og-natur.

Konichi wa børnlille

6 kommentarer:

spunky sagde ...

"Konichi wa" er det ikke sådan noget Italiensk pølse?


god tur ;-)

Anonym sagde ...

Ja, ja. jeg ved godt du havde regnet med en sviner fra mig og jeg havde da også mest lyst til at gøre det. Men jeg kunne bare ikke få det over mit tastatur at forsvare vor højt elskede minister for 5. kolonne-virksomhed og afvikling af staten Danmark.

Konnichiwa betyder ikke farvel, men goddag. Eller som vi siger hernede: Dobrý den.

Anonym sagde ...

Jeg synes ellers at han klarer det ganske fjong..... E.U. und alles....
5.kolonne-virksomhed..... var det ikke et udtryk Pia K. genopfandt da hun måtte erkende at man ikke kunne kalde indvandrere for landsforræddere???

Uden Relevans sagde ...

Buya! I smell a lawsuit in that one :)

Unknown sagde ...

primært er det nok manglen på det dér lir - der gir uro i kroppen . . .

aner ikke om det kan drikkes væk!?

prøv!

kirker og musæer - wååt! :)

Anonym sagde ...

Kent
Man kan naturligvis ikke kalde udlændinge for landsforrædere, med mindre de forråder deres eget land ;) 5. kolonne er dog et gammelt udtryk som Pia ikke har opfundet.

Send en kommentar