google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Er det egentlig et problem så? – Uden Relevans

22. okt. 2008

Er det egentlig et problem så?

På Fjæsbogen havde jeg i går et antal venner, nu er jeg jo voldsomt sky og det der i fagsproget kaldes for en ”bly viol” ikke fordi jeg aner hvad bly og violer har med at gøre at man er en selvudslettende og anonym person? Anyhow…i dag har jeg så to mindre, og jeg kan virkelig ikke huske hvem det er som åbenbart ikke længere finder mit bekendtskab værdigt, har slettet sig fra Fjæsbog eller hvad der er sket.

Spørgsmålet er jo også om skaden er så stor når jeg ikke engang kan huske hvem det er der er røget i svinget :o).

7 kommentarer:

Ruprect sagde ...

Eller også har Fjæsbok en fejl, jeg søgte en gammel veninde fra min skoletid, jeg havde hende på min venneliste, og havde sendt flere beskeder frem og tilbage til hende.

Men da jeg nu skulle finde hende igen, kunne jeg ikke engang trykke på hendes navn under sendte beskeder, jeg troede hun havde lukket sin konto, men dagen efter virkede det fint igen.

Uden Relevans sagde ...

Ahhh... :O)

Anonym sagde ...

lol morfar, du giver selv svaret til sidst! Go' pointe.

Anonym sagde ...

Bare de vigtigste er der.. Ik? ;-)

Regitze sagde ...

det var ikke mig.

Benny sagde ...

Det er nok Fogh og Camre der har meldt fra!
;o)

Uden Relevans sagde ...

Jeg har jo ikk dig Regitze :)

Send en kommentar