google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Dobbelt op på ARRRGGHH – Uden Relevans

3. dec. 2008

Dobbelt op på ARRRGGHH

Jeg fik jo som bekendt flået en tand ud af kraniet igår.

Heldigvis havde jeg været så forudseende ikke at spise noget før jeg mødte op hos tandsmeden med de store blå øjne, siden har jeg ikke kunnet indtage noget som helst da jeg er enormt øm i hele kraniet.

Idag har jeg så heller ikke haft hverken lyst eller evne til at spise noget, hvilket er pænt belastende, da der både er hjemmebagt kage og masser af slik i skurvognen.

For lidt siden kom kollega så glad ind af skurvognsdøren med æbleskiver....

ARRGGGHG

Måske er det meget godt lige at smide et par kilo før de store julefrokoster sætter ind?

4 kommentarer:

Sifka sagde ...

Åhr, stakkels morfar. Men jeg må lige spørge, er det i over- eller undermunden, de er fjernet fra?

Er det fra overmunden burde det ikke været noget stort problem, hvis tandlægen ellers kan sit kram.

Min egen tandlæge har også store blå øjne, heldigvis ikke store bløde bryster, men han er dygtig.

God bedring:)

Anonym sagde ...

God bedring... og hvad med at prøve noget is? Det plejer jeg altid at forkæle mig selv med, hvis jeg har haft en slem omgang hos tandlægen.. ;)

Uden Relevans sagde ...

Sifka: Overmunden

BB: Ja is er svaret på alt skidt :)

Anonym sagde ...

Jah det er syndt! . . Men det ER det altså!!. . :p

Send en kommentar