google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); F*ck you I wont do what you tell me! – Uden Relevans

25. feb. 2009

F*ck you I wont do what you tell me!

Jeg er ked af at disse tider og disse internetweblogindlæg bærer præg af at der er en smule turbulens på arbejdet.

Igår tilbragte jeg en del tid med at konferere med en af mine gode venner over det dersens "telefonen" samtidig fik jeg talt med ham der er InformationsTeknologichef i skurvognen, ifølge ham bliver der ikke logget en bønne så i teorien kan jeg surfe løs som det passer mig når cheferne ikke er i nærheden. Jeg vil dog ikke gå og være fordækt omkring noget der burde være en menneskeret i dette vort informationsteknologiprægede samfund.

Ven og jeg nåede frem til at:

Jeg skal videre og mentalt i mit hovede er jeg faktisk allerede videre, jeg har truffet beslutningen så ingen grund til at hænge fast i selvmedlidenhed over hvor slemt det hele er.

Min profil på jobbet skal være lav, jeg passer mit shit uden at råbe op, uden at træde over de snævre grænser så der ingen undskyldning er for at afskedige mig, bider tænderne sammen og tænker på hvor dejligt det bliver når jeg får mit nye job. Tanker er toldfrie.

Så i øjeblikket har jeg syv ansøgninger i vandet, som sædvanlig er jeg overkvalificeret til et par stykker og underkvalificeret til et par stykker, tiden vil vise hvad der sker.

Kryds jeres små fedtede fingre børnlille!

PS tak for de søde kommentarer.

8 kommentarer:

frk rips sagde ...

x'er fingre for mindst en af dine ansøgninger når tørskoet i land og bringer dig videre ;)

Mette Bertelsen sagde ...

You go Morfar!

Det Forkromede Overblik sagde ...

Krydser taster for dig øxæb m.gori må nok hellere vente til jeg har skrevet færdig?

Hmmm. Træd forsigtigt. Jeg blev fyret da mine kolleger læste min blog, og jeg var ikke engang grov, jeg havde anonymiseret hele firmaet og personalet, men de kunne sagtens genkende sig selv! Dovne og uduelige...

Jeg er i en branche med 100% beskæftigelse, så det lykkedes at finde et nyt job i første hug, men så heldig kan man jo ikke regne med at være... Vælg selv tid og sted, tiden er først når det andet job er i land! Pøj Pøj

Anonym sagde ...

Jeg krydser alt, hvad der krydses kan... argh okay... så næsten alt ;-P

Anonym sagde ...

Kunne du ikke søge job hos et større nordisk finansinstitut med hovedkvarter på Christianshavn? Så skal jeg gerne lave kaffe og udfordre i bordfodbold.

Det Forkromede Overblik sagde ...

Iøvrigt smukt at du er fast læser af din egen blog;-D Skriver du nogensinde noget du ikke vidste?

Tjah de skitzofrenes ordsprog: Vi er flere, end I tror!

Anonym sagde ...

Held og lykke, Mouf.. !!

Krydser lige.. de dersens.. ;o)

Og piver lidt for mig selv.. fordi jeg kan... :D

Uden Relevans sagde ...

Tak tak skal i ha.

Bordfodbold??? Jeg kvaser jer alle :o)

Jamen jeg er fast læser af min egen til når jeg er på farten, så kan jeg komme ind på den via det der reader-noget.

Send en kommentar