google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Det er aldrig let – Uden Relevans

31. mar. 2009

Det er aldrig let

Ja det er en god indledning, den burde få et par stykker af jer nærmere :o).

Det er aldrig let at vide at når man fuldfører den sætning man er igang med, uanset om det så er på øjeblikkelige talsammennetværk, mobil eller fastnettelefon eller hvilket medie beskeden leveres igennem, så sårer man det menneske man kommunikerer med.

Jeg hader at gøre andre folk kede af det, dog på den anden side fortjener folk jo sandheden, uanset om de så kan håndtere den eller ej, der kommer et punkt hvor man ikke kan holde kæft længere, hvor det usagte må siges uanset konsekvensen.

Andre gange går sammehænge først op får en når de bliver serveret lige i ansigtet med en klaphammer, "Patrick Berger var ligeglad med Liverpool han var der kun for pengenes skyld og spillede aldrig med hjertet". Er et eksempel på en sandhed der først rammer en som et godstog når man læser den i en artikel et par år efter.

Forleden sårede jeg en ven med sandheden, jeg håber at han en dag vil se at det var for det bedste for os begge.

Det er aldrig let.

5 kommentarer:

Turbanindehaveren sagde ...

Sandheden er ilde hørt. Jeg kan bedst li' løgne. Ser min røv stor ud?

Donald sagde ...

Mener du at Liverpool-spillerne iøvrigt har fædrelandskærligheden sublimeret over på Anfield Road?

Selvfølgelig ønsker man ikke at såre andre mennesker, og folk er villige til at lufte ud en ekstra gang, når der er en, som ikke har været i bad.

Men alligevel prøver man jo at sige det til folk. Og man prøver jo at fortælle det på en pæn måde.

Uden Relevans sagde ...

TurbanI: Nej det kan jeg ikke forestille mig, jeg har brug for billedemateriale for at kunne bedømme :).

Donald: Det hedder kun Anfield, det ligger dog PÅ Anfield Road :)
Ja man prøver at være sød.

Kagekonen sagde ...

sandheden er sgu en svær en at sluge nogen gange... især når det handler om bold ;-)

Wannabe Mor sagde ...

Jeg er vild med sandheder, også dem jeg ikke bryder mig så meget om. De giver mig stof til eftertanke og jeg er stor nok til at kunne håndtere min børnefornærmet facon, som jeg med sikkerhed vil reagere med, når jeg hører en af de dårlige sandheder. Folk siger ofte til mig, jeg ikke er rigtig klog. Javist har de ret, men sandheden er vel i grunden den måde som JEG vælger at fortolke den på.. eller? ;)

Send en kommentar