google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Karma! in your face spacecoyote! – Uden Relevans

4. apr. 2009

Karma! in your face spacecoyote!

Egentligt sjovt at min telefon UDEN besvær staver til "masseødelæggelsesvåben" og samtidig IKKE kan stave et ord som "svaber". Når jeg skriver "verden" skriver den "ufred"indtil jeg taster det sidste n.

Mon ikke Anders Fjogh i sit skårede bakspejl nu ser sig selv stå og forsvare Iraks massesødelæggelsesvåbens eksistens, efterfulgt af billeder hvor han nægter at undskylde for fornærmelse af Profeten Muhammad.

Bare et par af de ting der nu bider ham i røven på den hårde måde.

Ja JEG ville blive vanvittig hvis det var mig.

PS Nu har Frankrig, Tyskland og USA tilsammen fået presset Tyrkiet til at sluge den enorme kamel. Tillykke med det Primitiv Hulemand.

PS høres HØJT!

4 kommentarer:

kent sagde ...

mand hvor er det længe siden jeg har hørt suicidal.
Ja sådan set ikke siden suicidal for life..... hehe..... we don't give a fuck....

Uden Relevans sagde ...

Ja de er ret fede.

spunky sagde ...

"off topic" da jeg ikke helt føler at kan snakke med om "suicidal T"

men man fornemmer altså i øjeblikket en hvis negativitet blandt dine unavngivne læsere .... jeg har svært ved at forstå hvorfor, jeg nyder i al fald at læse med her.....

Uden Relevans sagde ...

Tak sædlakridsvifter

Send en kommentar