google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Sorry seems to be the hardest word – Uden Relevans

20. apr. 2009

Sorry seems to be the hardest word

Blandt de millioner af ting jeg aldrig vil fatte, (blandt andet hvordan kvinders hjerner fungerer) er det følgende meget højt på listen.

Det er så sort at det nærmest definerer sort, ja så sort at det kunne bruges som reklame for den der dyre lortekaffe med døren og den enorme kat.

Forleden dag måtte jeg lægge mig med hekseskud i ryggen, det medførte at en af mine kollegaer (min backup) på egen hånd aflyste en gravning jeg skulle have foretaget. Da jeg så kommer tilbage på arbejdspladsen en dag senere mødes jeg af en rasende direktør der mener at jeg er ansvarlig for at min backup laver mit shit, og det faktisk er fyringsgrund at den gravning ikke blev til noget!!!

Jeg tænker mit, og er forøvrigt sårn lidt ligeglad, dog beder jeg min backupkuli om at informere Direktøren om at det var backupkulis beslutning at aflyse gravningen, næste dag møder jeg så Direktøren igen og han smiler og siger Godmorgen og er i godt humør.

Langsomt er det ved at gå op for mig at Direktøren enten er psykopat, eller bare ude af stand til at sige undskyld.

Hvad tror i?

7 kommentarer:

Hunløven sagde ...

Psykopat OG ude af stand til at sige undskyld

Malou Klidmoster sagde ...

PMS!

Peter sagde ...

Direktører er normalt psykopater :-S

Leoparddrengen sagde ...

Direktør-psykopat med PMS, som ikke er i stand til at sige undskyld.

Uden Relevans sagde ...

Hahaha I er fantastiske!

kent sagde ...

Jeg tror at han er Direktør.

Moaning Myrtle sagde ...

Han er leder, og de er som bekendt ledere end andre, derfor er de også blevet ledere - fat det hvem der kan!

Send en kommentar