google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Let freedom ring – Uden Relevans

21. jun. 2009

Let freedom ring

To gange idag er jeg gået igang med at skrive et helt fantastisk internetweblogindlæg og begge gange er klappen gået ned som Simon Emil Amnitzbøll på Enrique Iglesias hvis sidstnævnte blottede sit lem foran Simon (ikke at jeg har noget imod at de to bøsser rundt, det var bare for at illustrere at klappen gik ned hurtigt).

Nogengang så er "den" der bare ikke og så må det vente til ordene er klar i hovedet.

So uhm how about that local sports team eh?

Går den mentale klap også ned for dig? Eller ved du altid hvad du vil skrive? Bliver resultatet altid som du havde planlagt?

6 kommentarer:

Teologinen sagde ...

Nej, det gør det ikke. Man kan have den mest fantastiske ide oppe i hovedet og det der kommer ud på tastaturet er lige så ubehjælpsomt at en 3klasses elev kunne gøre det bedre.
Andre gange kører det derudaf som smurt i...

Stuen til venstre sagde ...

Min klap går tit ned. Men jeg skriver kun, når jeg har noget at skrive om. At kvaliteten så ikke altid er lige heldig er en helt anden snak...

s sagde ...

Nej
Ja
Nej.....

As simple as that..

wildskud sagde ...

Det er mig der er S....

This goes to show.....

Kenni sagde ...

Det sker nogen gange, hvis jeg tænker for meget over indholdet i det, som jeg gerne vil skrive. For så bliver det vendt og drejet alt for mange til, at indlægget vil være interessant for andre, at læse om, da jeg har smadret den spontane glæde ved, at skrive på ens blog. I øvrigt et fedt nummer, at afslutte dit eget indlæg på ;-)

Det Forkromede Overblik sagde ...

Jeg oplever tit at have tankerne omkring et blogindlæg i gang mens jeg laver noget andet. Når jeg sætter mig til tasterne, ved jeg lige præcis hvad jeg vil skrive... Indtil jeg går i gang, så står de neurale kapringer i kø, og alt bliver rodet. For det meste bliver det udgivet, men ofte er det langt fra idéen...

Godt jagt, Morfar, idéer er der nok af;-D

Send en kommentar