google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Parfiction ½ eller tæt på – Uden Relevans

4. jun. 2009

Parfiction ½ eller tæt på

Idag var planen at skrive en parfiction jeg har haft på hjernen i nogle dage, det er dog som om at den ikke helt er der endnu, som om ordene skal ligge og modne noget tid endnu inden jeg får dem formuleret...

Jeg havde lovet mig selv at næste internetweblogindlæg skulle ledsages af musik fra The Smiths, det fik mig til at tænke over om jeg måske på nogenssomhelst måde inspirerer folket til at høre noget andet musik end det de plejer, om mine små inputs her får nogen til at høre nummeret og så tænke "Aj det er sgu da meget godt, det vil jeg høre mere af!".

Eller om i bare er totalt ligeglade og aldrig hører musikken anyway, ud fra forestillingen om at når ham Morfar kan lide det så er det sgu nok noget crap.

Anyway her er "Panic" med The Smiths som nok er et af de fedeste bands nogensinde, AL den musik de unge vil have nu som "White Lies, osv osv er kraftigt inspireret af Smiths.

4 kommentarer:

Zette sagde ...

Jeg kan godt li The Smiths, Morfar. Men en del af det andet, du har lagt er godt nok noget lort... Ingen nævnt, ingen glemt!

Uden Relevans sagde ...

Hædr det er det jeg vil have! I Want the truth.

Kagekonen sagde ...

The Smiths rules, so does Joy Division... måske jeg også bare en gammel og har en underlig musiksmag ;)

Årets Brandert sagde ...

Smiths er fantastiske..! Morrissey er jo så fandens arrogant at man ikke kan andet end at elske manden.

Manden er fanatisk vegetar, i en sådan grad at han udvandrede midt i koncerten på verdens største indie festival Coachella fordi han kunne lugte kødet på grillen...

Send en kommentar