google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Go dreng Silas! – Uden Relevans

15. jul. 2009

Go dreng Silas!

Oh Oh! Rant alert! Avert your eyes children it may take on another form!

Jeg trængte op i det islandske fallitbo "Magasin" for at se om det dersens udsalg kunne byde på noget billigt Burberrykluns, ja okay ordene billigt og Burberry optræder jo nok aldrig i samme sætning, man kan ikke engang sige "Rimeligt prissat" fordi Burberry er og bliver noget dyrt lort.

Når man nu vil være rendegraver med stil, ja så hører det med.

Vel optrængt kører jeg op på førstesalen hvor man i denne magasin har valgt at placere herrekluns, Signal, Tommy Hilfiger, Cottonfield, Jackpot, Matinique, hmm har i slet ikke noget ordentligt kluns her i biksen tænker jeg.

Mit blik farer imod en kasse hvor der står TRE ekspedienter, to fyre og en pige, en af dem får øje på mig og skynder sig at kigge væk, samme historie med de to andre, ja for man skulle jo nødig forlade sin disk for at hjælpe folk.

Dette gør at jeg straks forlader deres kiosk med uforrettet sag. Harmdirrende (ja ok you get the general idea, jeg var ikke tilfreds) vader jeg ind i Irma og det første jeg ser er en bedstemor der giver sit barnebarn en banan. "Kan du sige tak Silas?" "Kan du sige tak Silas?" "Kan du sige tak Silas?" "Kan du sige tak Silas?" Jeg var lige ved at råbe hende ind i hovedet da en ro faldt over mig, en indre fredfyldthed, og endelig kom det forløsende "Gagg Måmmår" fra den lille pode og han blev straks belønnet med et

"Go dreng Silas!"

Oh ja det og så at jeg ikke slog dem begge ihjel med den lammekølle jeg havde i kurven.

4 kommentarer:

Annette i Barcelona sagde ...

Nåååååhh.... Morfar blev blød om hjertet.... :-) ...fik du bestilt billetter...?

Uden Relevans sagde ...

Nah jeg køber dem på dagen :)

Lizelotte sagde ...

Moffe din gamle softie...

susling sagde ...

ZEN! Du, ægte ZEN!

Send en kommentar