google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar på nye opfinderveje – Uden Relevans

28. jul. 2009

Morfar på nye opfinderveje

Med et geni af mine proportioner går der sjældent mange nanosekunder før jeg har opfundet hele forretningskoncepter, kampagner, ideer, tekster og andet godt.

Desværre er jeg ramt af extrem alzheimers og paranoia (huh?? Who said that!). Eller også er det bare dovenskab, jeg får ihvertfald sjældent gjort det store ud af mine grandiøse ideer. Bortset fra den ene gang hvor jeg opfandt parfictionkonceptet der nok er det eneste der for alvor får folk op af de der følelsesstole der.

Nåmmen nu er jeg på igen, denne gang skal der følges til dørs til konceptet er så udbredt at jeg kan leve af det.

Ideen opstod da jeg i mit automobil nærmede mig en rundkørsel, jeg observerede et andet automobil der allerede var trængt op i rundkørselen, da dette ikke afgiv signal formodede jeg at det ville fortsætte rundt forbi mit nu standsede køretøj, MEN NEJ! SVINET KØRTE FRA UDEN AT AFGIVE SIGNAL!

Her er det så at ideen opstod! Vi skal simpelthen have et korps af friske unge gutter og gutinder som de konservative på billedet herunder, der sørger for at folket overholder færdselsreglerne!

Et korps der sørger for at lovene bliver overholdt, de skal sørge for at trafikpolitik rent faktisk gennemføres, korpset skal have let genkendelige uniformer og køretøjer, de skal gives magtmidler under lovgivningen til at gribe ind overfor trafiksyndere, hmm et navn...hvad med at kalde dem POLITIET! av ja!

Jeg tror straks at jeg vil gå til justisministeren med min ide.



10 kommentarer:

Ibs sagde ...

Weird Al for the win. Og politiet osse faktisk.

Søren sagde ...

Brian har sommerferie Morfar;-)

Uden Relevans sagde ...

Ibs: Nogengange ville jeg gerne være Judge Dredd og bare pløje folk ned med mit sturmgewehr 44.

Søren: Åh ja det er jo KulturBrian der er blevet Ny Brilleminister eller hvordan er det nu det er.

Søren sagde ...

Nemli` Brian afløste Lene og
folketinget træder sammen igen til oktober. Selve åbningen er altid den første tirsdag i oktober, og det vil i år sige den 6. oktober, hvor statsministeren (Løkke) holder åbningstale.
Det gør imidlertid ikke din beskrivelse mindre morsom. Du er
altid værd at læse:-)

Uden Relevans sagde ...

Tusind tak for komplimenten

Mon Brian er med på billedet jeg bringer?

Lupo sagde ...

Hvor er det en go' idé, morfar! *w*

Ninapb sagde ...

Jeg troede at det var kongehuset aka hjemmeværnet, som sørgede for trafikken i den slags situationer? -Men de er selvfølgelig ikke nok til samtlige rundkørsler...

Uden Relevans sagde ...

Faktisk er der vel lige præcis nok konservative til at de kan få en rundkørsel hver.

Det mest pinlige ved dette billede fra 1939 er ikke at KU heiler, går i strækmarch og har ens tøj på.

Nej det er at den forreste dudes slips er ALT for kort.

Maria sagde ...

Så får vi osse gjort noget ved alle de asociale og dovne labaner, der bare driver den af på kontanthjælp ! Endelig et aktiveringsprojekt med mening ud - husk at ta' patent, Morfar !

Uden Relevans sagde ...

Hell yeah!

Send en kommentar