google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Kære Dagbog – Uden Relevans

8. aug. 2009

Kære Dagbog

Kære Dagbog

Du må undskylde at jeg ikke har fået skrevet i dig de seneste par dage eller syv.

Her i Barcelona har alle damerne i metroen stive brystvorter, det nu ikke fordi det er varmen der gør dem liderlige, eller det tror jeg ihvertfald ikke at det er, det er nu nok snarere den sporadiske aircondition der rammer dem der gør det.

Nede på noget de lokale kalder Ramblaen koster en øl kun 90 kroner for en mellemstor fad, her i Spanien hedder det dog en særvæzazz meget mærkeligt firma.

Langs motorvejen på vej ind fra lufthavnen så jeg nogle damer der sad på stole i rabatten på motorvejen, jeg synes det er synd for damerne at de skal sidde der, specielt fordi de ikke havde så meget tøj på, det må være på grund af varmen, for her er 31 grader alle vegne.

Noget af det første man ser inde i Barcelona er de såkaldte "Byltnegere" En Byltneger er en mand af afrikansk afstamning der lever af at sælge kopivarer han opbevarer i en bylt på ryggen, hvis man bevæger sig mere end tre meter ned af havnemolen har man allerede set en hel stabel byltnegere, der har bredt deres varer ud på et tæppe med snore i hjørnerne så de hurtigt kan hive i snoren og dermed skjule deres varer i en bylt. Politiet må være meget dumme hernede når de falder for den.

Der er sgu ellers pansere nok alle vegne.

Midt inde i Barcelona har de en stor kirke der hedder La Sangra Familia, den er ikke helt færdig (imorgen, imorgen) ellers er den ret pæn, det koster 90 kroner at komme ind og kigge og så er der ikke engang garanti for at møde Gud, jeg er jo ikke medlem af den danske del af klubben så jeg er nok heller ikke velkommen i den spanske del.

Nå jeg må løbe, de der særvæzazzer drikker jo ikke sig selv.

5 kommentarer:

Kenni sagde ...

De negere mødte tøsen og jeg også nede på vores ferie på Mallorca. De gik rundt i gaderne med en mikrofon og råbte så højt de kunne "Chicken nuggets" og pegede på en med sådan nogle belastende lyspende med et blåt lys. Overvejede først om det var pigernes bryster de omtalte sådan, men da de også sagde det til mig og andre mænd på gaden gik jeg væk fra den tanke.

Annette I Barcelona sagde ...

Morfar,

Brug nu ikke alle pengene på kopivarer... - drik en koldl cereveza i stedet... og kom væk fra Ramblaen, her koster de jo det dobbelte.

Håber du nyder vejret og byen.

P.S stir nu ikke for meget i metroen.

Zehn sagde ...

ja, tag med metroen til "Jaume", og lige oppe derfra, nede i en smøge ligger en bette bar der hedder Spritz. stor fad 2 Euro

Det er rundt regnet en lille 20'er

havde en oplevelse : anden bar - 2 priser. en hvis man selv hentede øllet i baren og en anden hvis den skulle serveres ved bordet. Vi prøvede så at hente selv, men belv bedt om at sætte os ud, for det ku man ikke den aften ;)

jaja....

Uden Relevans sagde ...

De er skøre de spaniere

Donald sagde ...

Dit indlæg er gengivet på Ruth Storm's DR-blog, men med et andet billede :)

Send en kommentar