google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Kvinder kan ikke køre bil – Uden Relevans

25. sep. 2009

Kvinder kan ikke køre bil

Dette internetweblogindlæg burde egentlig hedde: Morfar undersøger den empiriske årsag til at kvinder ikke kan fremføre automobiler.

Det ville dog nok blive for lang en overskrift og den jeg har valgt her bør få flere ind i folden.

For JA jeg har undersøgt den empiriske årsag, nøje har jeg gransket facts, undersøgelser, lavet realtime forsøg med kvindelige bekendte, simulationer i vindtunneller og deslige og jeg er kommet frem til at årsagen til at kvinder ikke kan køre bil skal findes udi fysikken.

"Jamen er det fordi deres ben er for korte?!!!??" råber du henover "Vild med Dans" imens du knapper en dåse peanuts mere op (Det ER jo fredag). Nope...

"Jamen jamen"! fremturer husarerne "Er det fordi deres kasser er for store så de ikke kan nå rattet?" Ja måske i et enkelt tilfælde, generelt er der dog en anden årsag.

Er du klar??

Det er fordi rattet ikke sidder i deres side!

Imens du tørrer lattertårerne af kan du lige nyde forfaderen til AL Radiohead Depeche Mode osv osv osv musik.

13 kommentarer:

Stuen til venstre sagde ...

Aaaaaahahahahahah ;o)

Jeg troede, det var dét med at kunne afstandsbedømme og eksempelvis parallelparkere...

Noget med at kvinder altid har fået at vide at 30 cm er så langt her:
<---------------------------------------------------->

Stuen til venstre sagde ...

Aaaaaahahahahahah ;o)

Jeg troede, det var dét med at kunne afstandsbedømme og eksempelvis parallelparkere...

Noget med at kvinder altid har fået at vide at 30 cm er så langt her:
<---------------------------------------------------->

Uden Relevans sagde ...

Faktisk starter pikken jo helt omme ved røven, det meste af den er jo bare skjult så det kun er de forreste 20 cm der stikker ud ;)

wildskud sagde ...

Ifølge min skolelærdom, er kasser firkantede.

Malou Klidmoster sagde ...

Hmm, verden er helt klart et bedre sted uden mig bag et rat!

Uden Relevans sagde ...

wldskd kasser er her et udtryk for bryster, det er Anni Fønsby jeg hentyder til.

Anonym sagde ...

Altså, måske har ejer jeg ingen humoristisk sans...

Men, men, men ...

Jeg syntes ikke den var sjov!
-ret meget altså!
^^

Uden Relevans sagde ...

Kmoster: Hehehe

BOF: :o) Lidt sjov er man vel altid.

Anonym sagde ...

Ok, jeg giver mig!

Lidt sjov er du Mofling!!!

susling sagde ...

Kan så orientere dig om, at bilfabrikanterne er begyndt at lave biler, hvor det lille spejl til at tjekke sin læbestift og den slags sidder i førersiden. Så du må vist videre med dit empiriske arbejde.

PS. (Har du ikke lige glemt Kraftwerk? De inspirerede da først.)

Janne sagde ...

Den er godt nok gammel den vittighed der ..

Annette i Barcelona sagde ...

...hahaha,

Den var jo faktisk en del sjovere en forventet.

Tror faktisk ikke jeg kan gøre bil længere. Det er jo ikke lige som at cykle... og her i Spanien er jeg ikke sikker på at jeg tør at begive mig ud i trafikken hverken i bil eller på cykel.

Jojo sagde ...

Ok, men kan mænd selv køre bil?
Tjek lige det her indslag, DR's Søstrene Bidsk har lavet. Det er hylende morsomt!

http://www.dr.dk/pirattv/klip/soestrene-bidsk-kan-fyrene-parallelparkere/

Send en kommentar