google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Blogs er døde! – Uden Relevans

22. okt. 2009

Blogs er døde!

Jamen det er der altså nogle medieforskere der har udtalt, og så må det være rigtigt jo for alt hvad der står inde på internettet passer jo.

Her gik jeg lige og troede at jeg var enormt hardcore, oppe på beatet, en af de der pseudointellektuelle internetwebloggere, en trendsetter, et ikon for den grå masse af almindelige personager (som jeg selv).

Istedet for blogs skal man nu twitte, fordi så kan folk jo med det samme se at man lige har skidt i bukserne på sin Bakkentur, de kan kommentere og interagere for det kan jo slet ikke på blogs...eller...

Glem dating! bare tweet dig til et nyt kærestedyr, (det er sket for en i bekendtskabskredsen) men ..men men kommer der ikke en grænse på et tidspunkt? Vil man som Twitterskribent ikke bare føle sig endnu mere tvunget til at skrive mere eller mindre ligegyldige statusopdateringer? Kravet om at man er online vil det ikke bare vokse og lægge pres på en? "hva laver du?" "jeg opdaterer min twitter" Jamen...jeg troede at vi hang ud nu? Kan det ikke vente?

En ting er sikkert, jeg kommer nok aldrig med på den der twitterbølge, så hvis i fortsat vil læse med må det sgu foregå her.

Jeg er ved at forberede (HA!) noget modeblogsnoget, DET bliver stort.

9 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Du er en dinosaur, Morfar!

Ibs sagde ...

Arh, kom nu! Alle vi andre er der jo.

spunky sagde ...

twitter sucks!

Marie sagde ...

twitter er for tabere...1 ord: Ashton Kutcher (2 ord så!)

Uden Relevans sagde ...

Leo: Det må være det.

IBs: ja vi er døende tabere :)

Sædlaakridsvifter: gør det? Har ikke prøvet det.

Marie: Okay når du siger det :)

Henny sagde ...

Du virker da ikke helt død endnu. Det der Twitter gider jeg ikke. Det koster penge og minder om arbejde. Bad deal altogether!

Laura sagde ...

Du bliver bare hér!!

Er stadig lidt skuffet over at du aldrig mødte op i lufthavnen.
Dér stod jeg med alle mine talenter-og blev brændt af!!
(Tak,i denne sammenhæng til Marie som har udøvet mental førstehjælp ovenpå ydmygelsen)


Ps. Hvornår,hvornår,hvornår poster du billede af venstre hånd??

; )

Uden Relevans sagde ...

Jeg var i den terminal i fire stive timer, med kufferten pakket!

Laura sagde ...

SÅDAN!!!

(Hvad gik galt??)

; )

Send en kommentar