google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morituri te salutant (igen ja) – Uden Relevans

7. nov. 2009

Morituri te salutant (igen ja)

Dette internetweblogindlæg bliver måske en anelse sentimentalt, på forhånd beder jeg om tilgivelse, jeg ved godt at i er MTVgenerationen der har et attentionspan på 2½ sekund, eller nogen af jer er.

Ser i min overbo Niels Bjørn Andersen er netop afgået ved døden, eller han er kommet på plejehjem og det er jo stort set det samme når man ikke kender nogen der. Det har jo været undervejs et stykke tid, da han jo har været rimelig insane og hjælpeløs i et par år.

Jeg har naivt og venligt båret hans post op fra den for et år siden politiskt korrekte postmandsskridtbesparende opsatte postboks i opgangen, hver gang der var nyt i hans postboks.

Den har nemlig altid stået åben da NBA ikke har motorikken til at føre nøglen i hullet (som Onkel Vagn ville have sagt til Lonnie se video for referencen) så jeg har været i stand til at opføre hans papirkommunikation til hans domicil.

Undervejs har jeg jo måtte kontrollere (kun ishockeyspillere checker) om LortepostDanmark har leveret korrekt ( det sker ret tit at de ikke har styr på tal og bogstaver) derved har jeg konstateret at NBA har haft et coolt liv, blandt titlerne på hans breve er "Livredder, Frugtavler, Restautør, Importør samt Rebslager".

Vær hilset du gæve kæmpe.

4 kommentarer:

Stuen til venstre sagde ...

Sejt! Jeg ville gerne møde Niels Bjørn!

Uden Relevans sagde ...

Han er meget slidt nu desværre, viceværten har dog talt med hjemmehjælperen der siger han har det godt på Plejeren. :)

Randi Rehmeier sagde ...

Pokerspillere checker osse. De fesne af dem. Alle de seje raiser uafladeligt. Bare for at sige det.

Uden Relevans sagde ...

Hahaha Touche!

Send en kommentar