google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Velkommen i min bås – Uden Relevans

19. nov. 2009

Velkommen i min bås

Inde på det der Facebåw hvor jeg jo er under mit rigtige navn Blågger Morfar (bliv min ven idag før din nabo) har jeg fået en kommentar fra Cafe Latte Generationens talerør STV.

Dette er ikke et diss til den kære STV, det er et oprob, en lille rusker til os allesammen, for vi gør det alle sammen, danner os en mening, smider folk i en kasse og undrer os så når de gør noget uventet, bryder rammerne og måske viser sig at indeholde mere eller andet end vi forventede.

Jeg går op i hvordan jeg ser ud, hvad jeg tager på af tøj når jeg har fri, hvad der går sammen og sådan, på mit gamle arbejde blev jeg beskyldt for at være en snob fordi jeg gik i pænt tøj når jeg havde fri og alligevel var forbi anstalten. Derfor ved jeg (også) noget om mode.

Forleden i Milano så jeg en Hella Joof-farvet ung mand stå og spejde ned ad gaden, jeg tænkte straks "han spejder for sin narkohandlende fætter".... men nope...han ventede på en kammerat og de gik lykkelige bort fra gadehjørnet hvor han havde "holdt vagt".

0 kommentarer:

Send en kommentar